به مناسبت میلاد پربرکت نبی اکرم (ص) و امام جعفر(ع)، مراسم توزیع شربت نذری بین دانش آموزان با همیاری کارکنان و دانش آموزان دبیرستان پسرانه دانشگاه انجام شد.
گزارش تصویری
کپی کردن
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۸
۲۸۸ بازدید
این پرتال برای بهبود تجربهٔ کاربری و آمار ناشناس بازدید از کوکی استفاده میکند. با ادامهٔ استفاده، با سیاست کوکیها موافقت میکنید.
اطلاعات بیشتر